Оголошення











Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора КУ Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

дата створення: 2019-01-18

 

Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» (далі – директор ІРЦ).

Повне найменування: комунальна установа Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

Юридична адреса ІРЦ: 32400, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 109-А.

Найменування посади:

- директор комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр».

Умови оплати праці:

- на оплату праці директора ІРЦ розповсюджуються умови, передбачені Законом України «Про освіту» в частині оплати праці педагогічних працівників.

Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

Вимоги до посади:

  • вільне володіння державною мовою.
  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
  • стаж роботи за фахом не менше п’яти років;
  • знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;

Документи подаються до управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради протягом 20 календарних днів з дня оголошення конкурсу (до 06 лютого 2019 року) за адресою: м.Дунаївці, вул.Гагаріна, 16, каб. №5.

Перелік документів:

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі;
  • копію трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту;
  • письмова згода на збір та обробку персональних даних;
  • заповнений особовий листок по обліку кадрів з автобіографією;
  • мотиваційний лист довільної форми.

Конкурс проводиться поетапно:

- прийняття рішення про оголошення конкурсу;

- оприлюднення рішення про оголошення конкурсу;

- приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі (до 06.02.2019 року включно);

- попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам;

- проведення іспиту та визначення його результатів;

- проведення співбесіди та визначення її результатів;

- прийняття рішення про рекомендацію укласти контракт з переможцем конкурсу.

Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантної посади передбачає перевірку та оцінку їх знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр».

Іспит складається з 5-ти питань за вищезазначеними напрямками. Загальний час для проведення іспиту становить 60 хвилин.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за тел. (03858) 31-2-03.

 

Детальніше...






ФУНДУКОВИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. ОГОЛОШЕННЯ ПРО СЕМІНАР.

дата створення: 2019-01-16

Все частіше люди задаються питанням раціонального використання землі.Багато людей мають у володінні земельні ділянки та земельні паї, при чому ці землі не завжди є родючими. Не рідко земля є єдиним джерелом для існування. Вибір невеликий – або здавати пай в оренду і отримувати символічну плату в 3 -4 тис.гривень, або обробляти самому. Але як продуктивно використати землю, щоб вона забезпечила нормальне життя, а не напівголодне існування.

Особливо актуальним питання ефективного використання сільськогосподарських земель стає для новостворених об'єднаних територіальних громад, яким держава передала у власність землю поза межами населених пунктів.Тепер громада, а не чиновник вирішуватиме, що робити із землею (організовувати власне господарство, здавати в оренду чи шукати інвесторів), а отримані кошти має можливість інвестувати в дороги, дитсадки, лікарні та інші соціальноважливі об’єкти. ОТГ зможе самостійно визначати, як найбільш раціонально використати свій земельний ресурс....

Детальніше...




Дунаєвецьке районне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області повідомляє.

дата створення: 2019-01-14

      Дунаєвецьке районне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області повідомляє. Згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 10.02.2016р. №39 «Про затвердження порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» зареєстрованого в Міністерства юстицій 12.03.2016 року за № 382/28512, розпочато процес державної реєстрації потужностей . Державна реєстрація потужностей здійснюється за адресом: Дунаєвецьке районе управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, вул. МТС буд.27, м. Дунаївці, Хмельницька область.
      У разі не виконання керівники (власники)будуть притягуватись до відповідальності за порушення законодавства « Про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів», згідно ст.64 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (п.2,3) виробництво, зберігання харчових продуктів на потужностях, не зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону – тягне за собою накладання штрафу на юридичних осіб – підприємців –у розмірі одинадцять мінімальних заробітних плат.

Детальніше...